Plan de campagne
Advertenties, social media, posters, restyling logo.

Erwin Otten Advies wou een reclamebureau die met hen mee dacht, “OUT OF THE BOX” kon denken. Diverse campagnes per onderwerp bestaande uit posters, advertenties en social media. BureauTaz heeft voor Erwin Otten Advies een heel jaar een plan gepresenteerd. Gelukkig kunnen we ook schakelen want door Corona is alles anders gelopen. Door de wisselende opdrachten zijn er in 2021 en 2022 mooie campagnes gemaakt. Onderwerpen zoals belastingen, Regiobank over de Jongwijs rekening, reisverzekering, autoverzekering en hypotheken, kortom een jaar met veel kleurrijke advertenties en posters.

Advies van BureauTaz was al snel om het logo van Erwin Otten Advies een tikkeltje moderner te maken. Het huidige logo was ietwat gedateerd. Zowel het idee als het ontwerp werd met open armen ontvangen, hoewel ze nog even aan het idee moesten wennen is begin 2022 dan het nieuwe logo van Erwin Otten Advies gelanceerd, dit keer met het Regiobank logo zodat deze niet apart vermeld hoeft te worden.

 

ReggeVallei Jam&More de lekkerste jams /chutneys (en diverse delicatessen) van Twente en omstreken. Je proeft gewoon dat deze streekproducten met passie en verse producten worden bereidt. De klanten die deze producten verkopen schieten dan ook als paddenstoelen uit de grond mede omdat het een puur en eerlijk product is.
Voor ReggeVallei Jam&More mocht BureauTaz met trots een flyer, banner, auto en website ontwerpen.
https://reggevallei.nl
Mooie opdrachten en fijne samenwerking met Arjan Bosboom.


In zeer korte tijd ‘even’ een website in elkaar gezet voor Schaapskudde Sallandse Heuvelrug.

Stichting Schaapskudde Sallandse Heuvelrug had een ANBI status aangevraagd bij de belastingdienst. Maar de belastingdienst stelde als voorwaarde dat er een werkende website is waarop een aantal essentiële gegevens van de Stichting terug te vinden zijn. Dat betekende dat de website binnen 5 dagen online moest zijn. De vrijwilligers van Stichting Schaapskudde Sallandse Heuvelrug wilden zeker geen druk op ons leggen en zouden het wel opnieuw aanvragen als het ons niet zou lukken. Maar dat moet je niet zeggen tegen BureauTaz.
Alle teksten en foto’s zijn compleet en in één keer door het bestuur aangeleverd.
Hierdoor konden we vlot doorwerken, soms tot in de kleine uurtjes maar wel op tijd online!

Zie hier het resultaat.  https://schaapskuddesallandseheuvelrug.nl

Prachtige opdracht en weer een tevreden klant.


De werkzaamheden die ik verricht bestaan voor een groot gedeelte uit ontwerpen, maar wat daar vaak hand in hand mee gaat is het goed en deskundig adviseren van mijn klanten. De eigenaren van Erve Olde Sasbrink, een schitterend vakantieverblijf in Nijverdal aan de rand van het bos, namen contact op met BureauTaz over het ontwerpen van een website. Zij hebben enorm veel werk verricht aan de boerderij, zowel interieur als exterieur, om het om te toveren tot een meer dan luxe plek om te verblijven. www.oldesasbrink.nl
Tijdens het gesprek bleek dat ze eigenlijk geen logo hadden voor de boerderij. Op advies van mij en in samenspraak met de opdrachtgever is toen de beslissing gemaakt om eerst een passend logo te ontwerpen en daarop voort te borduren v.w.b. de huisstijl en natuurlijk de website. Een logo zet de toon voor wat een bedrijf uit wil stralen en is vaak het eerste wat een bezoeker te zien krijgt.

Het resultaat is dat Erve Olde Sasbrink nu een prachtig logo heeft dat passend is bij de uitstraling van het bedrijf, namelijk een vakantieverblijf in het hogere segment van de markt, maar die nog steeds een gevoel van nostalgie oproept zoals een boerderij uit 1888 dat hoort te doen. Het geven van professioneel advies kan dus absoluut bijdragen aan versterken van je merk. Wil jij vrijblijvend een keer sparren hoe jouw merk versterkt kan worden, neem dan vooral contact op voor een vrijblijvend advies.



Hoewel Corona de meeste mensen thuis houdt, wil dat niet automatisch betekenen dat we dan ook binnen moeten blijven. Juist niet zelfs! Voor mij persoonlijk heeft het namelijk wel degelijk ook een positieve kant. Waar ik normaal gesproken mijn afspraken heb op kantoor, hetzij mijn eigen, hetzij die van de klant, zoek ik nu met hen de buitenlucht op. Zo heb ik in de afgelopen twee weken met twee bijzondere mensen, hele fijne bijzondere gesprekken gevoerd. En wel op het allermooiste ‘kantoor’ dat je je kunt voorstellen; namelijk tijdens een heerlijke frisse wandeling op onze eigen Sallandse Heuvelrug!

Het klopt echt wat ze zeggen, wandelen maakt je hoofd leeg zodat je weer plek hebt voor nieuwe ideeën. Al wandelend hebben we gebrainstormd en gespard. Beide personen willen ‘iets’ gaan starten. Terwijl de één zich gaat laten omscholen naar iets heel anders, gaat de ander verder met iets waarmee men al veel ervaring heeft opgedaan. Al wandelend kwamen er veel vragen los; wat kost bijvoorbeeld het ontwerp van een logo? Of een website? En hoe pak je zoiets nou eigenlijk aan? Omdat ik nu al zo veel ervaring heb in ontwerpen en het mijn passie is, is het fijn om mijn kennis te kunnen delen met anderen en ze op weg te helpen. Beginnen met ondernemen is een grote stap en ik ben blij dat ik het voor hen een stukje kleiner heb kunnen maken.
Het is geweldig om te zien hoeveel energie ze ervan kregen en hun plannen konden omzetten in concrete ideeën. Niet alleen voor hen is het fijn, maar ook ik krijg er energie van! Onze volgende wandelbrainstormsessies zijn alweer gepland en ik kijk ontzettend uit naar de fijne gesprekken. Denk je nou tijdens het lezen van dit stuk; hey, dat lijkt mij ook wel wat? Ik wil eigenlijk ook wel weer even sparren met een deskundige over hoe mijn bedrijf zich profileert? Neem dan vooral contact met me op. Samen kunnen we dan zeker iets inplannen. T 06 53 15 14 38 of
mail naar bureautaz@bureautaz.nl


Als je denkt dat Waanders Autoschadeherstel een typisch Nijverdals familiebedrijf is, dan klopt dat! Ze bestaan inmiddels al meer dan 50 jaar en hebben een fantastische reputatie opgebouwd. Ik ken Henk-Jan, de huidige eigenaar en zoon van de naamgever van het bedrijf, al een tijdje persoonlijk en had altijd de hoop eens samen zaken te kunnen doen.

Helaas besliste het lot anders, en was het ikzelf die eerst zijn hulp nodig met een kleine schade aan mijn eigen auto. Niet alleen kreeg ik mijn auto als nieuw weer terug, als bijkomende service was hij ook nog een brandschoon en als nieuw! De service en geleverde diensten waren echt super!

Niet lang daarna nam het bedrijf contact met mij op met de vraag of BureauTaz de website up-to-date kon brengen. Samen met de klant heb ik de wensen en eisen omtrent de website in kaart gebracht en heb deze aangepast naar een perfect werkende site.

Het motto van Waanders Autoschadeherstel is dat de drempels laag zijn, dit moest zich ook vertalen in de website. Het is echt een Nijverdals No-Nonsense bedrijf! Nu is het niet alleen in één oogopslag duidelijk voor welke diensten men terecht kan bij het ook bedrijf, maar ook op welke manieren en hoe er contact kan worden opgenomen. Aangezien een groot gedeelte van de zoekopdrachten nu op een mobiel device wordt uitgevoerd, is de site van Waanders nu helemaal mobiel proof.

Als ondernemer is het altijd weer een bonus als je collega ondernemers waarmee je persoonlijk bekend bent om een fijne manier van dienst kunt zijn. Dat was in dit geval zeker aan de orde. De perfecte service van Waanders en de perfecte service van BureauTaz hebben elkaar gecomplimenteerd en ik ben er trots op om voor zo’n mooi bedrijf te mogen ontwerpen.


 

Astrid Olde Olthuis is tekstschrijver en adviseur websiteteksten, sociale media en overige communicatie / fietscoach voor betere onderlinge communicatie en teambuilding

bericht van Astrid op Linkedin:
Ik ben trots op mijn nieuwe logo!
De pen staat voor mijn diensten als tekstschrijver, de O’s symboliseren twee fietswielen waarbij de puntjes staan voor het startpunt en waar je weer bij jezelf komt. En de streep eronder staat voor daadkracht.

Ik ben er hartstikke blij mee. Dank je wel Natasja Klink. Je hebt het mooi vorm gegeven.


 

Iedere opdracht die aan BureauTaz wordt toevertrouwd wordt behandeld met uiterste zorgvuldigheid, maar hoe leuk is het om iets te ontwerpen voor een opdrachtgever waar men zelf een heel tevreden klant is? Nou, heel leuk, dus!

Bij het implementeren van het nieuwe logo op de website is veel aandacht uitgegaan naar de eigen identiteit van het bedrijf, maar als ondernemer in de zorg is het ook ontzettend belangrijk dat bezoekers weten bij welke kwaliteitscontroleurs het bedrijf is aangesloten. Dat de kwaliteit gewaarborgd is bij snijdervoetexperts is nu duidelijk te vinden op de homepage met de bijbehorende links. Daarnaast vindt men bij het inloggen onmiddellijk de mogelijk om een afspraak in te plannen, contact op te nemen via Whatsapp en links naar social media. Hiermee wordt duidelijk hoe kort de lijnen zijn met het bedrijf, iets wat een cliënt natuurlijk graag wil. Uiteraard heeft BureauTaz de site ook geoptimaliseerd voor het gebruik op een mobiel apparaat.

Het is echt fijn om te ondervinden dat het vertrouwen dat ik als klant zelf heb in snijdervoetexperts ook wederzijds is en het geeft deze opdracht nét dat kleine beetje extra bijzonderheid. Dank voor deze mooie opdracht, snijdervoetexperts.


 

Twee totaal verschillende logo’s die recent ontworpen zijn door BureauTaz weer naar volle tevredenheid en fijne samenwerking.
Snijder voetexperts is onderdeel van Hallux. De ondernemer snijdervoetexperts is verbonden aan Hallux, maar wil haar eigen bedrijfsnaam beter positioneren in een nieuw logo. In één oogopslag is nu duidelijk geworden om welk bedrijf het gaat, zonder de merknaam Hallux af te zwakken.
sansbalans is een gewichtsconsulent/voedingscoach. Een nieuwe onderneming. Het logo moest een weegschaal bevatten en de kleuren waren al duidelijk. Op een eigentijdse manier, is het logo heel toegankelijk geworden en weet je direct dat het over afvallen gaat.

6 september 2020
Vandaag op Sandra’s verjaardag gaat haar website officieel online! Gefeliciteerd Sandra Hoefsmit van Sansbalans heel veel succes en bedankt voor de fijne samenwerking!
www.sansbalans.nl

 


BureauTaz bestaat deze zomer 12,5 jaar. Bij deze mijlpaal hoort een nieuw logo en nieuwe website.
De ZZP-er en MKB-er is hard getroffen tijdens deze Coronacrisis. Wij willen een steentje bijdragen om samen weer op te starten. Dat betekent echte kortingen op ONTWERP, DRUKWERK èn WEBSITES. Dat menen wij echt. We gaan samen in overleg voor een redelijke prijs waar u heel blij van wordt. Daar gaan we voor! Neem contact met ons op of mail uw aanvraag naar bureautaz@bureautaz.nl